Bida No Plate Kereta?? Isu ker??

Bagi aku tidak menjadi isu.... isu ini terjadi bila pembelinya adalah seorang pemerintah.....Sudah menjadi lumrah sekarang...bila seorang pemimpin menggunakan sesuatu yang mahal, maka bermulalah penceritaan bahawa pemerintahan tersebut menggunakan duit rakyat.



Bagi pendapat aku, sebagai rakyat biasa....

1. kalo nak nuduh or buat statment... kena ada bukti-- Zaman sekarang perlu fakta dari auta
2. Nak bagi nasihat gunalah cara terbaik.....jagan main melulu jer...
3  Aku ini anak johor...dan aku akan sokong kedaulatan institusi beraja selagi tidak lari dari ajaran islam....

Penulisan ini sekadar pendapat........ Dan aku hanya pemerhati dari jauh.... yang semakin risau dengan pergolakan politik tanah air...... Tsunami Pilihan raya 12 akan berulangkah??


ni aku serta linak aku ambil dari sinar harian mengenai isu panas:

http://www.sinarharian.com.my/nasional/tmj-pertahan-sultan-johor-bida-www-1-1.51894

Comments