Sunday, September 18, 2011

Tak Berkenan......

Aku ni bukan manusia yang baik mahupun menjadi role model dalam sesuatu bidang.....
dan sebagai manusia perasaan tak berkenan pasti jua melekat dalam hati ini.....

1. Perangai yang sentiasakan risau tak tentu pasal
 - Payah kalo ada orang macm ni...bukan pa ..risau kenkdang tak masuk akal....plizlah ....macm lah akan sentiasa berlaku yang buruk.....yang penting jaga diri....
2. Bila berjanji ..hampeh...lewat selalu
- Nilah perangai yang PALING aku benci....bukan pa kalo lewat bersebab tapi cuba bayangkan kalo ada sebab pun tak masuk akai....tapi nak buat macm mana..aku rasa dah jadi macm budaya....hurm ....kalo aku...sorylah .....BYE-BYE lah.....

3. Bila kita tanya elok2, jawapannya ngalahkan cakap ngan budak 3 tahun
- ni pun satu lagi perangai yang aku selalu jumpa......aku berpegang pada falsafah "TAKDER SEBARANG SOALAN YANG BODOH" ......so jganla....sebut soalan tu bodoh....yang memberi jawapan..berilah jawapan yang paling baik...

No comments: