Friday, September 16, 2011

IMpian SAng Tuah

Tiap orang pasti ada impian bukan..takpun mimpi indah....aku pun jua pasti ada....bnyak impian aku ingin capai tatkala masih berpijak di bumi dan bernafas dalam atmosphera....bumi ini.....

IMpian Yang pertama

Melawat a.k.a Melancong ke Eropah dan Timur Tengah.....


BUkan pa.....kalo aku dengar kenkawan yang beljar nun jauh kat tempat tu.....macm best pulak rasernyer...bukan pa nak merasa tempat orang...melawat tempat sejarah....melawat tempat indah..hurm gitulah....Lagipun kita hidup kat dunia pun hanya sekajap so tambah pengalaman.....kat negara.....ai bila agaknya ya????huhu

Impian Yang Kedua

Belajar main drum muzik....


Eden ni taklah pandai sangat bab seni muzik ni...tapi bila nampak orang main drum mcam menarik lak.....lagipun muzik drum rancak....so leh lah time aku tension aku ketuk drum tu kuat-kuat...tapi masalahnya..kat rumah aku tu tak der bilik serap bunyi..karang takpasai aku kener baling selipar dari rumah sebelah....

IMpian Yang Ketiga.....

Nak Benda yang memang time sekarang emang payah nak dapat......


ni lah impian yang paling best.....contohnya....kemera DSLR. Basikal moutain bike, motosuperbike, PC tuk gamerz....hehe


No comments: