Hari Terbuka UNiversiti Sempena KOnvokesyen Ke 46

Sebenarnya aku nak bercerita tentang benda lain selain konvokesyen huhu.....
Aku di tugaskan menjaga booth bagi Falkulti Alam BIna..bahagian Explore race GPS.....
Alah ..kerjanya sebenarnya senang saja ..sebab aku masukkan data dan bagi diorang cari koordinat yang telah ditentukan.....
Senang kan ?
so BErmulah kerja tu....dAri PAgi hingga KE pEtang .....tapi bagi aku yang penting adalah mendapat pengalam an dan dapat pegang GPS....lagipun aku berminat dengan benda teknologi ni....heheh
ndan sebagai tambahan...aku teringatkan buku yang aku baca...Scavenger...tulisan David Morrell.
Dalam tu diorang tengah explorace tapi lagi advance diorang pakai GPS gak ..dan sebagai tambahan diorang kene cepat mengahabiskan explorace..sebelum nyawa mereka melayang oleh pembunuh yang Psiko...

Comments