Komik n aku …
Post aku sebelum ni mengenai ibu dan ayahku ..kali ni aku nak cerita pulak sedikit pasal hobi aku..haha aku igt blog ni dah mcm mencapap diri sendiri pulak….sebenarnya ni bukanlah hobi..just ni jadi tabiat aku sejak kecik kut..bila aku ikut parent aku g Bandar..ada satu tujuan dalam kepala otak aku iaitu nak beli komik.time dulu-dulu aku tak kisah komik pa..asal namanya komik…..antara time aku kecik favorite aku sudah semestinya kegemaran orang lain jugak time tu…Doremon..kartun yang comel yang boleh kuar alat2 pelik dari masa depan huhuhu…emanag kata orang time tu..emang takjub sikit benda maju..ala time tu tahun 90 an….kut..nak kenal tenet pun tak tahu time..tu….selain Doremon komik yang agak famous time tu KAWAN, ANAK-ANAK SIDEK, RILEKS n bila dan meningkat remaja aku minat genre lain lak ….DETEKTIF CONAN AND GEMPAK…lagi pun time ni da kena memilih sikit..sebab komik ni kena beli ngan duit..n time ni da segan mintak ngan mak aku..(kecik2 dulu bolehlah sebab aku leh merengek kalo tak dapat hehe….) ..tapi sejak aku masuk u ni dah kurang beli komik maybe..mahal kut….(hehe takder duit sebenarnya)…macm biasa bila aku Masuk jer matrik kat Tangkak Johor.tu …aku terlibat pulak dengan bacaan novel ..tapi aku memilih sikit novel ni ..tak lah cari yang cinta-cintun 100% sebab mcam budak perempuan lak…so aku cari 60% suspen dan 40% cinta haha(still ada..kalo takda tak syok jugak) so aku telah bertemu buku ngan ruas…(haha takder maksud pa pa pun) …novel pertama aku baca dan jatuh cinta dengan cara penulisannya….ialah Semangat Hutan yang di karang oleh Novelis thrieler no 1 Malaysia…Ramlee Awang Mursid…sejak tu aku cari buku karangan si Ramlee…..Best giler…so aku pun dah terjebak ngan dunia novel……
Hurm tapi bila aku da msuk U n dah mula kenal tnet……bermula profesion aku yang baru ..mendownload cerita ……haha..jimat duit aku ..tak yah beli CD or DVD lagi …free lagi…..sekarang aku rasa aku macam dah addict…tu…payah tu …..maca hisap dadah gitu..alah perumpamaan ja tu…. K..lah ni aku tunjukkan sebahgian buku yang kumpul dan baca…. 

NI LAK BUKU NOVEL AKU
                           Ni KOMIK YANG MASIH AKU MINAT
dan banyak lagi aku minat..tapi disebabkan kebanyakan semua kat rumah ...so tak leh lah aku nak uploadkan gambar....hehe..

Comments