kasihku ibu dan ayah

semasa aku mendngar khutbah jumaat ari ni...imam pada hari ini membaca menceritakan mengenai pengorbanan seorang ibu dan ayah. Terdetik rasa sayu di hatiku kerana pa perananku sebagai anak membantu ibu dan ayahku....sampai sekarang masih menyusahkan ibu dan ayahku dalam mencari wang....
ku mohon Ya Allah panjangkan umurku demi membalas jasa mereka yang tak ternilai dari segai wang ringgit...kalo di kira pun tak kan cukup orang 20 bilionare membayarnya...kerana keringat mereka sapa yang nak bayar....Ya Allah jagan jadikan aku anak yang tidak igt jasa orang tua..igin sekali aku igin mereka gembira dan jika mereka melelehkan air mata..biarlah air mata itu air mata kegembiraan...kalo mereka terluka...biarlah aku yang menerima sakitnya...aku tak mahu melihat mereka susah ...Ya Allah ku mohon keampunan mu Ya Allah .......berikan kekuatan padaku ......

ibu dan abah dengarlah anak mu ini memohon keampunan......
ku akan cuba sedaya uapaya menggembirakan hatimu........
biarlah air mata yang jatuh itu ...air mata kegembiraan .....
Ya Allah bantulah hambaMu ......
Amin ya Rabbal Alamin...
                                                 My father and friend...huhu
                        Mak dan abah yang aku SAYANG&;LUV YOU GUYS!!!
                                       Mak yang sentiasa memberi nasihat dan didikan ......
Bersama BIG BOSS...of the house..

Comments

mommy said…
sedih bace post awk nie..smoga kita mnjd anak2 yg mgenang jasa ibu bapa kita..amin!
dalam sedih..tu pun..ada gembiranya..kerna mereka sangat sayangkan...kita..dan sanggup berkorban pa sahaja....hurm luv u mak n abah