sekali lagi ......

sekali lagi aku menucurah kan coretan hidupku di dalam hidup...
hurm sebennarnya diriku ini sudah banyak kerja ynag perlu di lakukan tapi aku semakin malas untuk melakukannya...tiada semagat....bagai pelita yang kehabisan minyak...hurm..pa mahu jadi pada aku ?
hurm mungkin kerana Mood Raya datang lagi .....tak juga kerna tiap kali raya menjelma aku tak feel apa-apa langsung ....just sama macam hari-hari yang lain.....hurm
mungkin aku tiada sahabat baik yang boleh aku luah kan segala perasaan dan kekliruan di hati ni (alamak apasai aku feeling lebih ni ) hurm tapi itu lah yang aku rasakan sekarang .......
tapi dun wory aku ada ramai kawan....kawan dan sahabat mempunyai maksud yang tersendiri...nantilah bila-bila aku cerita pasal mksud benda alah 2 ni.....hurm
sekarng mode:feeling lebih ..haha

Comments