Ramadhan Semakin Kunjung Tiba

Semnjak dua menjak aku suka menulis blog ni...aku tak tahulah samada ada yang membaca ataupun tidak aku tidak kisah ..just ni merupakan cara untuk aku menghilangkan kebosanan dan melayari hatiku yang banyak persolan....cewah!!! aku ni sentimental lah pulak .

tak dalah just tetiba tegok kelendar yang lawa atas meja aku ni...baru alu perasan yang ramadan kian menjelang....semalam aku ada terbaca blog...tentang ramadahan semakin menjelang.
Dalam benak fikiran aku, sempat tak aku melaluinya?
adakah aku boleh melakukan ramadahan yang sempurna berbanding tahun lepas??
kenkadang bila muhasabh diri..renung balik....
Ramdahan lepas adakah kita melakukan yang terbaik.....
kalo boleh kali ni aku nak buat yang terbaik agar mendapat keberkatan ......hurm tak nak lah kita berlapar dari pagi sampai petang...last2 yang kita dapat hanya lapar dan haus.....pahala KOSONG!!!.....

aku akan cuba yang terbaik.........
yang dil luar sana tu.....
bersedia lah mengahadapi ramadahan...
dan jagan jadikan alasan ramadhan..itu sebagai penghalang untuk kita melakukan kebaikan mahupun melakukan kerja yang telah di amanahkan....


p/s: Bulan Syawal pas Ramdhan...so jgn ponteng puasa..nanti tak dapat duit raya hehe

Comments