Rehat sebentar.....

Sudah lama aku tidak mencatat sebarang, coretan yang berlaku pada aku...mungkin ketiadaan mood menjadikan aku pasif ....berikan masa..insyallah..akan ku coretaknan  kisah yang menarik pada masa akan datang...biarlah blog ini berehat sebentar dan bermuhasabah mencari sesuatu yang baru....Mungkin tajuk akan datang...KAWAN MAKAN KAWAN  ataupun hanya coretan kisah hidup orang di sekeliling aku.....
                                                                                                                     

                                                                                                                             Tuah Pengembara

Comments

dranuarjb said…
Hai Tuah, lama tak dengar berita?..rehat sebentar? Mungkin sibuk dengan LI kat NusaJaya. atau...??Hidup perlu diteruskan. Teruskan memberi komen yang bernas!Saya menanti idea-idea anda.Ingat anda adalah dari yang terbaik. TQ.