JKM 2009 -->>>JKM 2010

Pada malam tadi aku pergi ke satu Majlis Watikah perlantikan JKM 2010. Majlis itu menandakan berakhirnya tugas aku sebagi JKM sesi 2009 telah berakhir,pelbagai kenagan yang dapat aku timba,walaupun aku mungkin tidak famous dalam JKM itu,tapi tujuan sebenar aku bukan untuk aku mencari kemasyuran tetapi menambahkan ilmu di dada. Selain itu aku ingin menambah kenalan agar diriku ini lebih mudah utnuk bergaul. Di samping ini aku ingin mengucapakan taniah kepada sahabtaku saiful zaidi kerana akan meneruskan perjuangan sebagai seorang pemimpin .Aku harap dia akan dapat meneruskan legasi kepimpinan Kolej Rahman Putra.Beliau di amanahkan sebagai Naib Biro kecerian dan Teknologi Hijau.

Semoga JKM 2009 dapat berkerja dengan seikhlas hati tanpa mengharapkan balasan dan ambilah sebagai pengalaman itu sebagai nilai yang lebih bernilai dari wang......Taniah di ucapkan.Mungkin dalam entry lain kali aku akan cuba memasukkan senarai JKM yang terlibat.

Comments

gr@wn said…
aku ingaTkan UKM tadi. JKM rupAnya. :)