Dah Habis....

setelah lama berusaha..akhrnya sudah habis menghadapi dugaan mencabar...huhu
tapi dugaan hidup tak pernah nak duk tenteram ader..jer perlu di lakukan dan pekara baru akan berlaku....itu lah erti hidup sebenarnya..hurm yer ker??


semester 3 telah aku lalui dan bersyukur kerna dengan rahmatnya..aku msih bernafas..tapi aku masih tak tahu per yang akan berlaku pada masa hadapan.kalo aku mempunyai kereta seperti filem Back to the Future mungkin aku dapat mengubah apa yang tidak betul...yang telah berlaku dalam hidup aku ini...tapi itu hanyalah mimpi..kerna kita tidak dapat membuat begitu....kerna itu melawan kuasa tuhan.Telah Allah jadikan tiap saesuatu itu mempunyai hikmah.Tapi kadang -kadang manusia tidak dapat menerima kenyataan yang telah di qadarkan kepada kita.


Adakah aku termasuk dalm golongan ini...Aku berasa takut bila memikirkannya...hurm....aku bermohon di jauhkan pekara seperti itu berlaku dalam hidupku.Kepada yang telah menjadi hidup aku seperti ini aku kena berterima kasih kena aku dapat kenal erti musuh dan kawan(cewah macm apa dah).Terasa nak tulis liril lagu lah dan sajak ...biarkau fikir dahulu.....tapi orang dah bosan ngan sajak aku buat cerpen lah ...haha..best gak...hurm (boleh ker ni???)

Comments