Jom ke KL

                         khusyuk mendengar arahan cik Razak

Salam.......
Dah lamer aku tak mengupdate blog aku ni hehe
Bukan per aku hari tu pergi site visit ke kuala Lumpur. Ibu negara Malaysia. Aku dengan  kawan-kawan aku duduk kat hotel yang dinamakan Heritage Hotel . hotel tu clasical ..gler..lif dier memang antik tapi masih boleh dipakai .....seram gak aku naik ngan kawan aku hehehehe. Walaupun penat tapi memang best,berjalan di sekitar kl untuk mengkaji pembangunan yang ader. Sambil belajar ader jugak melencong huhuhu...maner taknya kajian nya kawasan seperti petaling street dan pasar seni ...jadi membeli belah kitaorang ..murah dan berpatutan..yang pandai bargain dapat murah
                                                                         penat beb...susah nak cari kat johor ....beb ......kawan ku membeli kasut jenama Adidas dengan  harga RM 40 beb.......jeolus lak aku ...nak beli tapi kasut aku masih elok hehehe..lagipun aku baru beli kasut hari tu ......hehe
 
Yang paling best sekali nak balik hotel dari bukit bintang ker pasar seni kener naik 3 jenis kete api....monorail,LRT dan star...perg jenuh beb...nagn kawan aku sorang ni buat lawak ...antarabangsa yang mneybabkan kita orang tersalah platform then undur ke belakang ...ke chowkit....hahaha tapi memang best walupun kai penat dan lenguh ......
Kaki aku lak macam nak tercabut waktu tu ...tapi dengan keazaman yang kuat ku berjaya jugak mengharungi cabaran KL hahahaha....
Hari last aku ngan beraninya pergi ke Plenetrium dan muzium negara seorang diri... budak2 ni semua dah chow pergi Petaling street tapi aku malas nak g so ,aku g sorang 2..ajak piee..tapi dia tak nak so aku pun berjalan kaki ke saner....walaupun penat tu tapi best gler..puas hati aku ......yang best nyer nak beli air meneral kat muzium negara tapi tak cukup seposen hahaha...nasib baik makcik kat cashier baik...so konklusinya aku dapat air...hehehe...
Tapi yang penting aku beli something kat pasar seni untuk orang yang aku sayang gak.......
Hehehe per dier..hanya aku  nagn aku jer yang tahu......... hehehehe
Ok lah sekarang  aku kasi tengok gambar jer.....biarlah gambar lak yang menerangkan segalanya..penat tapi gembira.....







ni kat petaling street hehehehe.....mari belanja!!!













ok nanti ADER sambungannya....mase itu gambar candid hehehe......

Comments

kuroneko said…
Pergh, dah lama gila rasa aku tak gi kL neh..huhu, rindu semenanjung loh, rindu rumah yang paling penting..
Mizz Coki said…
adoimak, untung korang pegi dok Heritage tu ramai2. akak dulu pegi ya ampunnn.. bilik dia berbau siot. bau masam la bantal2 dia..sumpah akak tak dpt tido mlm tu.

pastu bangun pagi bukak pintu jumpa taik anjing pulak. ada anjing dik oiii pegi naik ikut tangga. doi...

tpi lif dia antik, sumpah first time naik lif ala2 zmn british.

tp dok hotel tu eh seram sejuk dibuatnya.