hidup ni indahkan????

salam sahabat sekalian mengenai perancangan untuk merompak bank telah di batalkan kerna plan rompakn telah hilang dalam bilik ku yang telah bersepah macam per hahahahahaha

ari ni seperti biasa aku di studio melakukan kerja yang tak pernahnak abissss hahaha
 maner taknya asyik main tenet jer hahaha

nasib baik aku tak addict..huaauhu
malam tadi aku duk dalm bilik jer sambil tenung latop aku dan last sekali latop tenung aku hahahahaha
ingat nak bangun awal siapkan projek tapi akhirnya aku tersalah step dan bangun dalam keadaan blur hahahahaha


yang penting aku bagun awal hahaha
semalm ader planner day....nak letak gambar aku takder gambar lagi
nanti lah aku mintak kawan2 aku
hahaha
nak beli kemera ,duit takder lagi ......
ptptn tak masuk lagi
eeeeeeeeeeeeeeeeee nyampah aku
hahaha

senior aku lak sibuk ngan psm dier
makn tidur psm
makn tiodr psm

aku lak bila ek....hehehehe
aku lagi dua tahun hehehehehe

so tunggu !!!!!!!!!!!!!hahahaha

Comments

kuroneko said…
Hidup ni indah, tapi x selalunya la.. Hohoho farid, ada sorang aku junior nama farid jugak lerr skang neh..

Eh ko 4 tahun ea belajo?
panod said…
Tang mne indahnye?
kuroneko said…
time ko rasa gembira, tu la indahnya..