Thursday, June 4, 2009

Hari di UTM

hariku di utm kali ini,adelah untuk berbakti pada kolejku....hari ni aku membantu sedikit dalam SUKAM,walaupun aku ni tak berapa pandai dalam urusan pentadbiran aku belajarlah pe yang patut dan i just bantu pe yang pandai..kalo orang tanye nape tak balik rumah or habiskan mase kat umah,ak akn menjawab dengan mudah

tak nak menyusahkan mak dan abahku.....diorang pun paham perangai aku,daripadaku makan minum tidur,baik aku tolong pe yang patut kat sini hahaha,mungkin orang akan ingat aku ni selfish or whatever,tapi itu adelah aku so .

takde orang boleh pertikaikan ...no way men..this is my life so i control it.....yang penting aku sntiasa ingat kat perent aku....hurmm pe lagi yang ank aku bebel kan ek....

pasal keja meang banyak nak kena buat lagi ....kecian kat sini yang de...5 orang je,yang lain mane weh???

takpelah lagipun diorang duk jauh .......aku no hal je...pe yang aku mampu aku tolong ...lagipun aku takde kenderaan ....ni pun numpang kawan huhuhuhuhu

sudah dah merepak aku malam- malam ni....

k lah malam semua nite....

coretan 5 Jun 2009...

2 comments:

Syafie Al-Insafi said...

Salam...

Tolong SUKAM?

Wat keje apa nie?

Kongsi r sekali...

:)

Syafie Al-Insafi said...

Mak aih...
Banyaknya progres yg belum wat lagi?
Patut r nak wat seminggu gerak keje...
Semoga dapat sedikit sebanyak ilmu dalam bidang pengurusan akt...
Wat yg terbaik...
Abg yakin, Farid bolehnya...
:)