Tuesday, June 23, 2009

Aku hanya itu .....

sakitnya hati bila kita di tipu
bila kepercayan di tukar dengan madu yang beracun
aku sangat sakit hati
rasenya bagai disentak dengan duri yang sangat beracun
seperti bunga ros yang berduri
nampak cantik tapi penuh dengan duri yang pasti melukakan tangan yang memegang
ade seorang mengatakan menggengan orang yang tersayang
baik seperti menggengam pasir jagn di pegang nagn erat kerna pasti jatuh jua
tapi walupun aku buat begitu
ia tetep jatuh

aku sangat sakit hati
aku tak, mahu mengingatkan nya
tapi tiap kali tu jua ia menyusup kedalam otak aku
aku geram aku tak mahu
jadi begini
orang yang aku sayang telah mengkianati perjanjiann
susah sekali untuk aku mengubat hati yanag luka

tiap kali ku cuba untuk menyaingi nya hati ku sakit sangat
klerna semua janji adealh palsu
belaka
dia berkoraban katenya tapi aku juga berkorbabn
dai inagt aku ni lelaki yang dayus kuntuk di permaiankan perasaamn
kau sekarngf begitu sukar ubntk mempercayai wanita
kau rase semua hanya sandiwara belaka

aku sakit memikirkan
aku mohon pertolongan tuhan untuk mengubat hati yang sakit
kerna ku tahu Dialah pengubat yang terbaik dalam diriku ni

tiap kali ku pandang wajahnya hatiku sakit
tapi aku tau itu tidak berguna
aku hanya seorang manusia yang hanya ingin kan
kasih sayang seorang sahabat
tapi aku tak layak untuk mendaptkannya
emak dan abah jua lah ynag patut kku mohon mampun
aku banyak membuat dosa kepadanya


ya Allah batulah hambamu yang ingin hidup dengan tenang ........

3 comments:

panod said...

""award! go to my blog n take it~""

huh
mne shoutbox kau?
xpe
dpt msg ni kn?
tunai kn tanggungjawab anda
hehe

Syafie Al-Insafi said...

Salam...
Bersabarlah ya...
Hmm, cite kat abang nanti...
Tak sabar nak tau kisah nie...
Hehehe...
;p

Syafie Al-Insafi said...

Salam...
Sila ambil anugerah anda di blog abang ya, Farid...