Friday, May 29, 2009

Mari kita mulakan

Salam perkhabaran dah lame aku senyap..bukan pe...selalu bukak blog tapi tak tahu nak tulis pe...blur tegok blog ahahaha...kepada bro2 yang sedang menjalani ibadah latihan industri ,semoga chat selalu dan rajin jangan curi tulang ek....hahaha

aku sekarang kat UTM..aha buat pe??
ek pe lagik   kalo  keja cari duit cikit...
tak lah banyak sangat tapi bolehlah untuk sem depan ...
lagi pun dduit ptptn kadang2 boleh jadi ptptpu ....hahaha
cikit benar,tapi bgus juga sikit kalo tak pengsan aku nak membayar nya..huhuhu
nak mintak biasiswa PAMA ...tak leh
sebab diorang pun susahakan ...kadang2 tak nak nyusahkan mereka ..
usaha sendiri lah beb..dah bujang dah anak cik yunos ni huuhuh

lagipun nanti bulan 6 ade gerak kerja sukamus
so tolonglah pe yang patut.
aku ni pun bukan pandai sangat bab menguruskan benda
baru nak belajar

lupe nak cakap kerja pe
kau kerja sebagai ...jeng jeng rahsia
ahahaha

so life msut go on kate mat salleh lah
kate aku "jom kita hidup bermakna"
hehehe

ok lah nanti pe pe hal aku nulis lagi..
ngah blur balik ni ....
hehehe

1 comment:

Syafie Al-Insafi said...

Hahaha...
Insya Allah, xde curi tulangnya...
Amik tulang ada r...
Wawawa...
;p