my feeling

ni lah perasaan tiap kali habis sem or hbis sekolah ,bila menjelang hari cuti panjang aku rase sangat sangat sedih,sepatutnya aku rase sedih sebeb aku rehat daripada study,tapkat i realitinya aku rase sangat rindu kat suasana belajar,jumpa kawan ,jumpa lawan,jumpa awek n macam 2 lah.......aku terasa sunyi pulak bila duduk sorang2 aku rase sebak n sdih....(ni laj perasaan aku bila dah hbs boarding school kat SMSSI).mungkin aku teringat kat kawan aku yang sentiasa buat aku tergelak,walaupun ka tak berapa ngan diaorang ,mereka tetap kawan aku.

sebenarnya dalam semester ni kau banyak buat salah ngan kawan -kawanku,kadangaku benci dengan diriku ini,sebab masih belum matang.tapi aku akn still belajar.HIDUP MESTI DI TERUSKAN WALAUPUN APAPUN CABARAN.

 Ya Allah aku mohon peyunjuk daripadaMU kaulah yang menguasai alam ini dan aku akan kembali padaMu jua,ku mohonkan keberkatan daripadaMu amin ya Rabalalamin.
 kepada ibunda dan ayahnda anakanda sentiasa merinduimu,anaknada ini terpaksa berkorban demi tugas dan pasti bila tugas habis ,kaki ku ini akan menjejak kan kaki ke rumah tercinta,dan merasi nikmatny masakan bonda.Nasi goreng kampung yang bonda masak masih terngiang di kepala.....lazatnya......RINDUNY AKAU PADA KAMPUNG HALAMAN.

Awek aku lak ngah lepak kat ruamahlah tu ,cemburunya aku hahahahaha.Takpe nanti aku balik jugak hehehehehe.Jam ditangan ku ini menunjukan pukul 3.30 pagi waktu Malaysia.Mataku masih segar maybe pe kena nescafe (sebenarnay tak leh tido.....kalo tersedar dari tido,rase sangat sunyi dan sedih,betul aku tak tipu,tu lah perasaan aku )

k lah daripada aku membebel lagi panjang dan merapik..aku chow dululah...aku nak cari cara nak tido...maybe main lompat2 ..nanti penat ...then tido..........zzzzzzzzzzzzzzzz selamat malam @pagi .............zzzzzzzzzzz...

Comments

naomiashikin said…
aik..tak tido lagi?? ahaha. akak pn tak tido agi.
Unknown said…
Salam...
Silalah singgah di blog abang...
http://schuderiafasniz.blogspot.com/

Merevolusi Pemikiran di Sebalik Perspektif yang Berbeza...
Hehehe...
;p
Unknown said…
Haaa...
Lagi satu, masukkan r kotak jerit sekali kat blog...
Boleh r attack guna kotak tue...
Senang cite keje nak tanya khabar...
Hehehe...
Unknown said…
Update r blog ASAP jika diberi masa terluang oleh-Nya...
Hehehe...
Terlalu lama tanpa khabar berita dari blog nie...
:)