plan oh layout and master plan!!!



Setelah lama aku termenung dan menenung map dan map tenung aku kahirnya aku kena redo balik ..nasib baik kena ade ari mingu jadi aku akn menghabiskan mase aku menenung map..kembali
tapi aku rase minggu ni lain macam lah....hati aku ni tak sedap ati je..nape ek...macam rindu kat awek hahaha
sejak bila aku ade awek ni.....
sape nak tengok konsep plan aku...jap ek ..jap lagi aku kasi tengok..ni idea 4 orag cantum jadi satu....bukan senag tu ......sape cakap senang aku tembak karang hahaha.....tak pun kena lekuk ngan tangan aku....tapi yang dah belajar takpelah ,mungkin dia lagi tarer de ke?aripada aku...
hurm konsep garden city???
hijau memanjang...ye ke????
aku tengok sekarang realiti banyak bangunan warnanya hijau dan bendera je.....hijau tumbuhan takde pun...hehehe
ni lah realiti hidup dan dunia,esok ari earth hour....
nak se]ambut tak???
jum kita sambut katenaya dapat menyelematkan dunia daripada kemusnahan.tapikan 
selagi manusia tu ade kat dunia ni pasti kemusnahan akan berlaku,cuma orang yang guna akal yang waras je yang dapat megelak daripada kemusnahan..
tapi yang pasti berlaku hari kiamat pasti datang...

Comments

wow... msti ah kenal.. takkan la tak kenal kut...
ada blog jugak upenyer... npe tak kabo awall2.. dr mana tau blog aku ni???